Frisören

Idag har jag varit duktigt & tatt mig ut från lägenheten, dom senaste dagarna har jag mått för kast för att ens orka röra mig utanför dörren. Vist va iofs & handla mat igår men det va det enda lixom & jag behövde mat i magen ju. Hade inte ätit ordentligt på flera dagar...åt inte så mkt igår heller trots att jag gjorde mat men lite iaf & gott va det :)

Har varit hos min frisörska idag & klippt mig, behövdes verkligen för jag fick spel på mitt hår, bara trassla sig hela tiden för att det va sletet i topparna. Ska klippa mig i februari igen innan Trance Energy :P
Det e helt bestämt nu att vi ska dit *weeiii* 4:e året i rad & jag har fortfarande inte tröttnat *haha* Helt galen e man men det e så himla roligt där, älskar det stället man känner sig verkligen fri från alla problem & ingenting spelar någon roll. Alla borde åka dit & prova minst en gång i sitt liv...kommer va minne för livet :)

Usch....varje gång jag äter så får jag ont i magen :S Helt skumt...antagligen därför jag inte ätit så mycket de senaste dagarna oxå :( Är fortfarande förkyld men har ingen feber nu iaf men jag tror fan jag har det på natten azzå för jag vaknar alltid upp helt genom svettig *blörk* Ja ja skit samma, ska jobba i morgon iaf, palla va hemma lixom men inte så bra egentligen att springa ute heller när jag fortfarande inte e riktigt frisk men man blir ju aldrig frisk heller *suck*

Har varit hos Helena oxå idag, jätte mysigt & hon har alltid en massa saker för sig när man kommer *haha* Massa små projekt, riktigt sött :) Hon måla lite på väggen & sen kasta vi den fula plast gräsmattan, helt rälig sen titta vi på en film. Efter det va jag tvungen att sticka, skulle lämna biljetter till Ann.

Nu e man hemma igen & ska stoppa i mig lite panodil sen slänga mig på soffan & slappa ett tag.


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

HAHA, jag och mina projekt. ;)

2007-11-13 @ 19:26:44
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0