Formatering

Va tvungen att formatera datan i morse. Vaknade skit tidigt & kunde inte somna om så jag satte mig vid datan och tänkte skriva blogg men då slockan hela skärmen *haha* Snacka om att jag fick sinne men det va bara till att fomratera om datan för det va nått virus som jag fått in eftersom jag inte hade nått virus program så egentligen får jag skylla mig själv *hehe*

Azzå jag drömmer helt skumma drömmar och jag fattar inte varför. Inte ett dugg sammanhängande e dom heller ju :S Men det e ganska kul att komma ihåg sina drömmar. Synd att man inte kan tyda dom bara & förstå innebörden med dom, det hade varit ännu roligare.

Har inte ont i magen idag iaf :) Tog värktabletter när jag gick & la mig för jag hade så satans ont, smärtan strålade fan ner i benen så det blev dom starka tabletterna så jag somnade desutom gott som fan *haha*

Åhh...måste städa men jag har fan ingen ork alltså. När jag väl e ledig vill jag bara slappa & sova (hobby *haha*) men det e bara när jag e ledig som jag har tid att städa & jag får spel här hemma för det ser fan förjävligt ut.
Hade varit lättare att städa om det bara hade varit mina saker här oxå men Jonas saker står ju fortfarande kvar. Han ska flytta dom nu i slutet av månaden.

Fan azzå, måste få lägenhet snart...i helsingborg då alltså & jag vet exakt vilken jag vill ha men det e ju absolut inte säkert att jag får den för där e ju fler än jag som sökt den men det e fan meningen att jag ska få den, helt ärligt azzå....det va som Rebecka sa...det e fan ödet ju *haha*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0