Forgive me....


can you give me a reason why to stay behind ?
can you say it to my face that I'm not wasting all my time ?

Förstår inte varför jag blivit sån här, förstår inte vad som hänt egentligen.... Mår inte dåligt av det heller mår faktiskt bättre än jag gjort på flera år ,ja bättre än vad jag kanske någonsin har gjort....

Tycker inte man ska se tillbaka på saker i sitt liv & ångra man ska istället ta lärdom av det som hänt i ens liv, bra & dåligt, och gå vidare. Things happens for a reason.... Människor kommer in & ut ur ens liv för att vi ska berika varandras liv med erfarenheter & visdom. Det är väldigt få männiksor som stannar i ens liv föralltid om man tänker efter.
Finns det verkligen nån som är perfekt för en enda? Jag tror inte det, tror att en människa kan va perfekt för många men i olika perioder i liven....
Jag ångrar inget ,jag har bara lärt mig en himla massa än så länge & jag ser fram emot att få lära mig mycket mer i livet.
Trots att jag inte alltid har tyckt att livet är så roligt & det kommer säkert komma fler tillfällen som jag känner så, så älskar jag livet!

Can you tell me a story that I don't know ?
can you show me a picture that I havn't seen before ?
can you do one thing for me ? just let me know .

Tror eller kanske snarare vet att den man blir framåt i livet har med uppväxten att göra...t.ex på vilket sätt man gör för att få utlopp för sina känslor när man bråkar. När jag växte upp så lärde jag mig att e man arg så visar man det genom att gapa & skrika på den man är arg. Har dock lärt mig att behärska mig lite men sen känns ju det konstigt, för mig e det ju normalt att gapa & skrika när man är arg.....för mig blir det onormalt att stå helt lamt & diskutera "fint" eller hur man ska säga.
Är heller inte rädd för konflikter utan jag tar mer än gärna itu med problem och det är oxå nått jag har hemmifrån vilket jag tror alla har....är man från en familj där föräldrarna är konflikträdda & helst vill tysta ner allt så blir man själv likadan.


forgive me , for leaving you alone
forgive me , for not saying any more

forgive me , for leaving you alone
forgive me , for not hating any more


Hatar ingen, känns nästan som om jag inte kan hata nån för tillfället, ända kännslan som finns i mig nu är likgiltighet och jag är hur nöjd som helst, ska verkligen ta vara på det här!


Det ni ville säga
Postat av: Alexandra

jätte bra skrivit faktiskt. Hehe sån e jag med, har "lärt" mig att gapa å skrika när jag e arg..men du vet också varför, har jga sagt till dig innan..Jag får nog också ta mig i kragen å försöka disskutera lungt,men de e nog skit svårt efter att man har betett sig som ett dampanfall hela ens liv!

2007-11-07 @ 11:07:27
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0