Flyg bokat

Så ja då va flyget oxå bokat & betalt till Holland, nu känns det verkligen som om man e på väg *weeiii*
Azzå hitentills har denna veckan varit helt underbar, mår så sjukt bra nu så jag knappt tror att det e sant. Brukar aldrig må bra vid den här årstiden & nu så mår jag bättre än vad jag gjort på hur länge som helst...helt snurrigt men jag e nöjd iaf *hehe*

Har städat ännu mer idag...tar aldrig slut *hehe* Har hängt upp lite julgardiner men inte alla för jag fattas lite saker & julbelysningen kan jag inte hänga upp i fönsterna än för jag måste spika & det e nog inte så bra att göra det vid den här tiden, blir inte poppis hos grannarna då *haha*

Har även varit på rust & IKEA idag och inhandlat lite saker som jag behövde nu till fönsterna och annat krimskrams som ni säkert inte e ett dugg intresserade av att veta vad :P
Efter det blev det Helena tajm *haha* Hämtade Robban i Ekeby & körde honom till Åstorp så han kunde hämta sin bil sen körde vi hem till Helena & kollade Grey's Anatomy....blev faktiskt besviken på detta avsnittet.....inte alls så jag vill att det ska va ju men det e ju bara på låtsas *haha*

Ska inte sitta uppe så länge idag dock som jag gjorde i igår.....kom inte i säng förrän fem på morgonen för jag fastna här på datan, sällan lixom *haha* Men idag måste jag fan komma i säng snart för jag ska upp tidigt.....redan vid sju för vi ska till ullared & shoppa, en till hobby som jag har *haha*

E sjukt nöjd med mitt vardagsrum måste jag bara säga, speciellt med mina nya gardiner & min fina julbelysning i fönstret, verkligen min stil =)

image34

Det ni ville säga
Postat av: Sassa

riktigt snyggt gumman!!! det har du gjort bra!!! pussa

2007-11-29 @ 14:39:36
Postat av: Tessan

Riktigt fiiint gumman!! :D

2007-11-30 @ 22:26:53

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0