Fin utsikt

Jappz, nu har man nya rutor så nu har man fin utsikt igen *haha* Inte massa sprickor & söndrigt glas längre nej :) Fan va skönt det känns, nu kan man lägga det bakom sig helt & hållet.
Va tvungen att stänga in katterna i badrummet medans dom bytade rutor. Den lille sket i vilket men Sessan hatar verkligen att va instängd, hon höll på & kraffsade & jamade hela tiden *haha* Naw, stackars liten, men nu e dom ute igen :)

Ska tvätta klockan fyra, verkligen på tiden. Skulle ha tvättat för jätte längesen men jag har bara skjutit upp det hela tiden men nu e det verkligen kris *haha* Har snart inga underkläder kvar ju *asg* Shit kommer ta riktigt långt tid att tvätta allt. Bara det blir gjort så e jag nöjd iaf :) Tråkigaste e fan att vika ihopa allt sen, ont måste men det blir snyggt i mina garderober iaf :) Där måste jag ha ordning *haha* Knepig e man, kan ha det rörigt & sånt runt om mig men ALDRIG i min garderob för då får jag spel & alla klädhängare måste va likadana *hahahaha* snacka om att man har sina störningar.

Åhh....2 st lägenheter som blir lediga i februari & jag vill verkligen ha en av dom, kommer fan börja böla annars *hahaha* Nog snyggt, sitter där & bölar för att jag inte får lägenheten men det skulle fan inte förvåna mig. Har fan inte bölat på as länge nu men det skulle jag säkerligen bryta ihop för *haha*

Konstigt, förr bölade jag as lätt...jag skoja inte azzå....minsta lilla & tårarna sprutade på mig helt sjuk. Hade fan ingen kontroll alls på det men nu e det helt tvätom nu gråter jag nästan aldrig längre :S Har t.o.m försökt gråta när jag känner mig ledsen men nej....det går fan inte *haha* Har väll blivit kännslokall vilket bara e bra i så fall. Trött på allt som kallas kännslor typ. Alla sånna som e så puttinittiga med varandra....blö....kräker på dom....helt ärligt det e faktiskt så att jag mår illa ibland *haha* Fan fel på mig.....antagligen bara en fas som jag går igenom vem vet....det får tiden utvisa.

Jävlar vad jag kan babbla loss nuförtiden då *haha* Shit tar ju aldrig slut :P
Ska kanske till Micke.N ikväll, han har fest som vanligt, nice *hehe*Alko igen då ja :P Fan illa för levern men skit i det *haha* Kanske ska köra till systemet & handla lite då för jag har typ inget hemma. Hade helst sluppit att åka dit så här som jag ser ut nu men äh...skit i det. Ta mig som jag e eller lämna mig ifred för helvete *hahahaha*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0