Fastna på bild :P

image24

*hahaha* Nog snyggt då men vi fastna iaf *asg*
Från utekvällen i fredags med Sassa b.la och massa andra. Riktigt skoj, speciellt på bahnof :P

Håller på & värmer mat nu men tänkte att det skulle få stå & koka ganska länge, ska se om det hjälper kanske så att det inte blir så stark smak av vinet som är i maten. Fransk köttsoppa e det som jag ska äta, riktigt gott. Blev ju bjuden på det i fredags, Jonas va här & gjorde mat till mig och honom sen lämnade ju han kvar det som blev över och nu på kvällen blev jag riktigt sugen på det när jag stog & luktade på det. Verkligen nått utav det godaste jag ätit på länge azzå men så e det ju kött i det & jag ÄLSKAR kött *hehe*

Åhh....har tröttnat riktigt mycket på alla mina kläder & skor typ :( Har inget roligt alls att ha på mig nu när det börjar bli vinter *suck* Måste väl ut & shoppa lite nya saker eller blir det att man beställer från LaRedoute....brukar blir det eller min favorit affär Co2 på söderpunkten i Helsingborg. Dom har ju mitt favoritmärke...golddigga älskar deras kläder, har en hel hög med kläder från dom här hemma & dom kläderna e jag iofs inte trött på *hehe* Men mycket av det som jag har e typ mer sommarkläder....får väl köpa lite vinterkläder från dom oxå :P

Nu sitter lilla Flummiz i mitt knä & kollar när jag skriver här på datan *haha* Han e för söt det lilla livet, ska alltid va med överallt & är sällskapssjuk som attan *hehe* Lide nyfiken på allt oxå, så himla go & underbar e han. Sessan håller sig på sin kant som vanligt men hon e ju lite tjurig av sig, liten bitch precis som sin ägare :D

Det ni ville säga
Postat av: Sassa

Haha, verkligen en toppen kväll, har inte haft så roligt på as länge!!! hha vilket foto;) puss kram på dej gumman!

2007-11-04 @ 23:58:53

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0