?????

Azzå jag fattar inte varför jag sover så himla dåligt, har inte sovit bra inatt heller :S Somna & vakna, somna & vakna, helta tiden. Det va t.o.m värre inatt än förra natten *suck* och så e jag varm som attan hela tiden när jag ligger undertäcket men tar jag av täcket så fryser jag :S Riktigt jobbigt, e helt slut i huvudet nu p.ga den dåliga sömnen 2 dagar i streck.

Får väll åka till läkaren idag oxå, kolla upp magen. Har ju haft ont som fasiken nu i några dagar. Detta e vinterns fel...är aldrig sjuk på sommaren ju typ men så fort vintern kommer jag då e man ju förkyld konstant och övanpå det kommer massa andra åkommer, blaha lixom...

Nej dax att bädda ner sig igen orkar inte sitta här ens :S


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0