Eliten

Jag & Tessan ute på stan det e fan eliten *asg* Fy fan vad skoj det va, blir alltid så jebbla bra när vi e ute ju :P
Trodde faktiskt att jag skulle må sämre idag men det gör jag konstigt nog inte, kanske inte e nykter än *haha* Illa i så fall eftersom jag precis kört bil hem *hehe*
Tessan gillade oxå java cream, riktigt smarrig e den så det blev ett par sånna oxå innan vi drog ner till stan.
Hamnade först på crom vilket va nice som attan, träffade en hel del kända ansikten :P sen drog vi vidare till tempel och där va det riktigt bra drag faktiskt. Där va inte fullsmokat men det e ju bara skönt tycker jag så slipper man armbåga sig fram.

Idag ska jag dock göra så lite som möjligt *haha* Ska lägga mig & kolla film i sängen tänkte jag. Måste ju ha någon vilo dag. Har köpt chips & cola oxå som jag kan gotta mig med, det e jag fan värd efter denna helgen *haha*

Hörs kanske sen igen :)


Det ni ville säga
Postat av: Tess

TAAACK för igår/inatt babe... sjukt bra tillsammans med dig.. ELITEN :) Moohahaha...

2007-11-04 @ 13:59:57

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0