Dålig sömn

Har inte alls sovit bra inatt :( Vaknat flera gånger, minst 10 gånger azzå, as jobbigt. Blir ju inte ett dugg utvilad när man sover på det viset. Desutom mår jag inte så himla bra idag *suck* Denna envisa förkylning går mig på nerverna.
Ska städa klart här hemma nu tänkte jag, gjorde ju inte det igår sen måste jag in till stan innan jag börjar jobba. Har 2 saker till som behöver inhandlas & tänkte att jag lika bra kan göra det idag om jag hinner annars får det så klart bli en annan dag.

Blev dessutom väckt halv nio av att mobilen ringde. Det va lilla Linus som skulle koll vems nummer det va *haha* sån förvirrade e han, ar gett honom mitt nya nummer innan men så har han glömt & sparat det för han ringer & messar alltid till mitt gammla nummer annars. Förvirrad pojk det där. Så snacka jag en kvart med honom typ...blev nästan lite pigg men äh...somna om sen igen *haha*

Lilla Flummiz e inte klok alltså, han e ju hungirg HELA tiden *haha* Måste va nått fel på honom jag har ju avmaskat honom så det kan ju inte va det. Han kan få mat & sen en kvart senare börja han jama för att han vill ha mer mat *hehe* Helt mattokig.....har han kanske fått från mig dock :P

Nej dax & göra nån nytta här i hemmet :)

Det ni ville säga
Postat av: Sanna

Ha en bra dag! =)

2007-11-09 @ 11:13:41
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0