Cool pippi

http://birdloversonly.blogspot.com/2007/09/may-i-have-this-dance.html

*haha* Riktigt cool fågel, den hade jag verkligen velat ha *haha*

Gick upp för en halvtimme sen bara, gissa om jag va trött *haha* Men gick ju inte & la mig förrän 3 i natt typ :S Va inte trött ju & så fastna jag så klart vid msn, sällan lixom :P

Ska fortsätta städa nu snart, det jag städa igår får jag nästan ta om för jag har ju två vilddjur här hemma som lever jävulen på natten *haha* Mina katter,galningar & vadå nattdjur??? Dom e fan dygnet runt djur kan man ju tro ibland *haha* Har varit vakna i natt & sen i morse kommer den lila och väcker mig (som vanligt) flera gången *haha* Dom går säkert & lägger sig nu när jag väl gått upp.

Inget annat att göra idag heller nej, sit tråkigt *haha* Roligare med helg ju för då kan man hitta på en massa. I morgon ska jag in till stan innan jag börjar jobba & kolla lite kläder på Co2:) Måste se om jag kan hitta nått nytt & roligt ju. Nej nu ska jag ställa in disken.
Vi hörs & störs :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0