Choklad kalender

Mamma har köpt choklad kalender till mig :D *haha* Älskar dom kan äta hur mycket som helst av den chokladen men mamma ville inte ge mig den än för då käkar jag upp den direkt...smart val för det e ju sant *haha* Kan inte hålla mig...funderar på att skaffa 24 st så har jag en till varje dag....det kanske hade räckt :P Nä, säkert inte...hade fått köpa minst dubbelt upp antagligen *hehe*

Har inte fått nått gjort som jag skulle ha gjort idag, typiskt mig. Städningen blir bara uppskjuten hela tiden men eftersom jag städade lite igår så e det ganska lungt. Ser ju inte ut som ett bombnedslag längre iaf *hehe*
Ska ner & boka en tvätt tid så jag kan tvätta efter helgen annars blir det sjukt mycket tvätt.

In till Helsingborg ska jag nu & kolla lite kläder, kanske skor oxå...hmm...ja får se om jag hittar nått överhuvudtaget *hehe*

"Feel the rhythm softly....
The music is our  energy"

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0