Bra dag

Gårdagen va bara så bra *hehe* Efter allt mitt tvättande och lite städande så begav jag mig till Billesholm, va ju inte igår man hängde där precis ju *haha* Men sen blev det lite fest & jag hade de as nice, inte för stökigt men inte för mesigt heller *hehe*
Riktigt nöjd va jag dock tack vare sällskapet & vem det e...ja det kan ni ju fundera på om ni nu vill det för det e inget jag kommer avslöja :P

Har nyss kommit hem & ska göra ve mig för jag måste va på väla snart....ska möta Tessan där halv fyra så det börjar bli lite bråttom :P Men va ju tvungen att uppdatera lite granna & så va jag ju tvungen att gå in på nätet & köpa biljetten till T.E...jappz gott folk....idag har dom blivit släppta *weeiii* Nu börjar det verkligen närma sig, snacka om att jag längtar.
Lina kan inte följa med :( skit tråkigt men jag & Tessan kommer ha döroligt ändå och vi ska t lite foto som Lina kan få titta på sen ;)

Oj, måste hoppa in i duschen nu, bråttom bråttom *haha*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0