Biljetten här


image33


Biljetten har kommit *weeeeiiiiiiioooo* Studdsade som ett litet barn här hemma när  jag såg den. Nu känns det verkligen som om man e på väg. På måndag släpps lineupen men vet redan en hel del som ska spela & jag lovar, det va verklligen en fet lineup som dom lagt upp detta året. Jag kommer va helt galen där nere *haha*

Skulle egentligen gå upp tidigt idag & börja göra i ordning här hemma men det gick ju inte så himla bra med tanke på att jag fastna på datan till fem i morse så jag kom inte upp förrän halv tolv idag *haha* Smidigt lixom...men jag hinner nog ändå göra ve här lite...om jag lägger på ett kol & hoppar bort från datan, vilket jag snart ska göra *hehe*

Satt & snacka minnen & massa annat skit hela natten på msn *haha* Riktigt jebba kul. Sen skulle båda ta en rök paus så såg vi vad klockan va & båda bara - Oh...shit... *haha* Snacka om att vi två kan babbla, tar fan aldrig slut *asg*

Halv 5 idag ska jag möta Tessan på knutpunkten sen e det resia som gäller & bokning av flyg =D Känns som om jag e världens lyckligaste. Hela denna veckan har bara varit för jebbla bra än så länge & än är den inte slut *hehe*

Nej om jag ska ta tag i mina sysslor här hemma kanske för ingen annan gör det ju...skulle fan varit rik så man kunde hyrt in nån...men hade jag varit rik så hade jag inte bott här...norrhamnen ffs i Helsingborg *haha*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0