Yr vaken

Vaknade lite tidigare än vad jag hade tänkt idag. Blev väckt av mobilen klockan tio *gäsp*
Hade planerat att gå upp klockan elva men tyckte inte det va lönt att sova vidare när jag ändå va vaken.
Somnade på soffan igår kväll, va meeega trött eftersom jag varit uppe sen 6 på morgonen typ.
Vaknade upp 5 i natt & förflyttade mig in till sängen efter att ha borstat tänderna och sånt.

Ska börja jobba klockan 2 men jobbar ju bara till 5 för sen ska vi ha firma fest =P Kommer nog bli riktigt kul för det lär bli ett härligt gäng. Måste packa ihop lite kläder & sånt sen för jag ska göra ve mig på jobbet.

Azzå min hyresvärd som jag har nu e duktigt förvirrad alltså :S Fattar inte vad han sysslar med, blev duktigt irriterad innan på honom men jag ska försöka att inte få några panik ryck. Allt löser sig ändå ju, så e det alltid =)

Oj, idag har ju lönen kommit. Dax att betala in räkningarna då ja så man blir ur fattig direkt igen *haha* Nä men det e nog ganska lungt hoppas jag.

Ska nog iväg & fixa lite frukost om jag pallar ta på mig, är lite lat idag känner jag men det får man lov att vara, det e ju fredag =P


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0