Vilsen

Azzå jag e ju yr i pannan *haha* Va i Svalöv innan & körde runder där och försökte hitta de olika parkeringarna som vi har där inom jobbet, hittade nästan alla efter att ha kört runt hit & dit sen skulle jag ju hitta ut från Svalöv oxå.....jo men tjena.....gick ju bra..ut hitta jag men jag fattade fan inte var jag va *haha*
Slutade med att jag hamna i Billesholm *asg* och då börja lampan till bensinen lysa *panik* blir alltid stressad när bensin lampan tänds, riktigt rädd för att få bensinstopp men som jag klara mig in till Ättekulla i Helsingborg och kunde tanka där =)

När jag sen kom till kontoret så råka jag hälla redbull över mig själv & över en del saker som jag gick och bar på, toppen lixom *haha*
Hann inte hålla någon lunch idag på jobbet för jag hade fullt upp hela tiden & telefonen gick varm så jag slutade lite tidigare än vad jag skulle gjort annars.

I morgon ska vi kolla resevägen till Tyskland,längtar faktiskt tills vi ska köra för det kommer garranterat bli dö skoj. Road tripp lixom, precis sånt som jag älskar *haha*

Nej dax att hoppa i säng, är trötter som tusan och min sköna säng känns väldigt lockandejust nu =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0