Varm i hela huvet´

Har precis varit & solat & nu e jag riktigt varm *haha* Inte bara i huvudet utan hela kroppen men det e bara skönt. Snyggt blev det oxå med min nya fina bränna, solarie bränna javisst men snyggt som fan ändå =P

Har jobbat idag, riktigt segt att komma upp kan jag ju säga speciellt eftersom jag inte fick nån vidare bra sömn för folk ringde & väckte mig hela tiden i natt typ *haha* Men det e ju kul att veta att man har vänner så det gjorde inte mig nått.
Alla andra festa ju igår kväll men jag kunde inte för jag skulle ju som sagt jobba & bara för det e jag riktigt festsugen nu *haha* A ja ska försöka hålla mig lugn till måndag iaf för då e det nyår & då ska det verkligen inte va lungt *hehe*

Va på Gina tricot innan nere i stan med Hilajna. Skit mycket folk men inte så konstigt, 50 % ju. Kändes som om jag va i himelriket, har gjort shopping till en sport numera *asg* Hittade två kortärmade tröjor, ett par jeans & en långärmad tröja, riktig nice. Den ena kortärmade tröjan va jag bara tvungen ha p.ga texten på den..."if it's too loud ur to old" bästaste ju =P

Tänkte ta mig ett bad snart, riktigt skönt ju. Borde fan bada oftare än vad jag gör. Har alltid haft badkar nästan ,förutom i min första lägenhet, men ändå badar jag så sällan.
Ska först kränga mina "köpenhamnare" som jag köpte innan *mums*

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Tycker att du ska bjuda på ditt badkar istället ;) haha...

2007-12-26 @ 22:54:12

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0