Tyskland & ute kväll

Natten till fredag bara det av mot Tyskland :P Jag & Helena på road tripp, riktigt skoj va det *haha*
Båda två helt förvirrade och bara garvade hela tiden. Sov dock på båten mellan Rödby & Puttgarden för man va lite trött ju.
När vi sen handlade sprit så fick vi riktigt många blickar på oss...såg nog roligt ut med 2 unga tjejer som bara lassade på massa sprit *haha* och dom i kassorna hade skit kul åt oss oxå.
Helena när vi va klara - High five, jag va så klart på & hon i kassan höll på att dö av garv....låter kanske inte så kul nu men man skulle varit med *haha*
Gör gärna om det fler gånger för det va svajn kul =)

Sov mellan 16-21 igår...skulle egentligen upp 19 men jag vaknade inte av klockan...riktigt nannig i tittorna *asg* Fick göra ve mig snabbt som fasiken och sen in till Helena & Robban för att dricka en massa väldigt snabbt så vi skulle hinna med bussen halv elva till stan.....snabba ryck alltså.

Riktigt kul va det ute i stan igår, men jag brukar iofs alltid ha kul =) Den första jag ser när vi hoppar av bussen är Patrik så jag dyker på honom & snackar loss och sen va jag i full gång *hehe*

Mår som jag förtjänar idag typ =P ont som fasiken i skallen så, hör & häpna, blir nog en lugn kväll för mig idag med tv tittande & chips ätande =D


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Tack så mycket för detta, älskling. :)

2007-12-16 @ 10:23:40
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0