Tyskland =P

Fredag ska jag & Hiljana på road tripp *haha*
Ska åkta till Tyskland & handla litta =) Kommer nog bli kul som attan tror jag *hehe*
Har redan sagt till Helena att hennes jobb är att ta foto som attan så att vi har massa kort att glo på sen *asg*

Jobbat hela dagen i princip så inte så mkt som har hänt. Käkade dock med mamma & hennes kompis när jag höll rast, trevligt som tusan.

I morgon e det upp tidigt igen & ringa läkaren så att jag får det här fixat någon gång...blir väll det starka igen =( Hoppas bara mitt humör håller & att jag inte blir deppig igen för det blev jag sist och det va b.la därför jag avbröt men får hålla tummarna denna gången =) Kommer säkert gå jätte bra.

Hoppas jag får svar från den banken som jag vill ta lånet till lägenheten från i morgon. Har redan fått lånelöfte innan från annan bank men denna banken som jag sökt på nu har bättre räntor & så.
Va utanför lägenheten idag & kollade om där va porttelefon *haha* och japp, det va där =) Ännu mer nöjd nu *hihi*
Vill bara att det ska va januari nu så att jag får flytta....har så dåligt tålamod.

Nej dax att hoppa i säng & nanna kudde så jag pallar upp i morgon på morgonen då =P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0