Tråkigt....

....att vänta på att tvätten ska bli klar *suck* Men nu ska det bara torka vilket tar ett bra tag i de torkrummen som jag använder nu. Den andra tvättstugans torkrum är mycket bättre men där fanns ingen tid nu på ett tag & jag va tvungen till att tvätta så fort som möjligt.

Har solat idag...igen *hehe* Ska bli brun & fin igen ju, bort med det bleka tack. Gillar inte alls att va blek, känner mig så "blähä" då. Mycket finare att va brun ju =)

Ska snart hoppa in i duschen & göra mig i ordning så att jag e klar för att köra när tvätten är torr.
Ska hem till Hilajna, ska sova där inatt eftersom vi kör så tidigt på morgonen i morgon till Ullared *weeiii*
Andra gången för mig på mindre än en månad, kryddarn lixom men det e kul att gå & stångas med kundvagnar där inne *asg*
Har ju mamma & Unos bil så det kommer bli riktigt nice att köra dit, bekvämt som tusan =P

Har packat lite till idag, känner mig duktig som tusan. I morgon e det 2 veckor kvar tills jag ska börja flytta in i min nya lägenhet.
Där va ett par här igår & kollade på lägenheten som jag bor i nu & dom tyckte jätte mycket om den så dom vill ha den och dom ville flytta in redan i mitten av januari så nu är det oxå löst. Riktigt skönt att allt går så himla bra så jag slipper få panik vilket jag får ganska lätt annars *haha* Oroar mig för minsta lilla men jag har blivit bättre & lärt mig att allt inte går på ett ögonblick + att jag måste själv måste ta tag i saker & ting i tid så slipper jag få panik =)
Man lär sig så länge man lever eller vad man ska säga *haha*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0