Tidig morgon

Gick upp as tidigt i morse för vi skulle köra till Ullared. Jag drajvade som vanligt, älskar att köra bil ju =)
Hittade julklapp till mamma & Uno så nu e "alla" julklappar fixade, 4 st lixom...inte alls mycket men jag gillar ju inte julen speciellt men köpte ändå lite julklappar för de andra ska ju inte bli lidande bara för att jag inte vill fira jul.
Hittade även lite till mig oxå så över lag e jag nöjd som attan, hade Hilajna med oxå så sällskapet va ju i topp klass *hehe*

Nu ikväll har Mario varit på besök så vi har käkat pizza & kollat tv, en hel rad pogram har vi hunnit se. Nu sist va det Magnus Betnérs turne som dom visa, han e så gryyymt bra.
Kollade även på vänner innan & kom därför att tänka på min & Apells pakt som vi har gjort så jag va tvungen att ringa upp honom & garva lite *haha*

Nyår e så gott som fixat *iiiiii* Längtar jätte mycket & hoppas på att det blir ett roligt nyår.
Kläder har jag fixat till nyår, har t.o.m nya stövlar som jag ska ha dom (som e skit snygga btw)
Ska prova alltiohopa tillsammans nu tänkte jag sen blir det dusch tajm och därefter soffan ett tag till innan det e dax för natti =P


Älskar mitt liv...helt underbart e det  //still no 1 *hehe*


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Japps, sällskapet var verkligen på topp. Hur ska jag överleva kommande dag utan dig? Bejb, du är så bra.

2007-12-20 @ 23:09:13
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0