Tidig morgon

Va tungen att gå upp vid åtta idag för att tvätta överdragen till soffan, katt jevlen kissade på det igår kväll *gah....* Snacka om att jag blev sne på henne men nu e det fixat iaf. Har även fixat sånt fy spray som jag sprejat på soffan & på lite andra ställen oxå + en till katt toa, så nu har dom två ifall den ena skulle va upptagen *haha*

Jag orkar inte mer....orkar fan inte engagera mig alls i sånt trams längre så därför tänker jag låttsas som om det regnar typ....

Har kollat på en till lägenhet idag, den va jävligt fin men inte så fin att den va värd 550 000 och dom hade redan fått ett bud på det så jag tacka nej. Får se hur det går med den andra som jag kolla på, den e jätte fin...finare i verkligenheten än vad den va på bilderna faktiskt & med denna som jag titta på idag va det tvärtom.

Jag mitt smarthuve har gått & damsugit flera gånger under den senaste veckan utan nån påse i damsugaren...smidigt som fan lixom, eller inte *haha*

Har köpt 2 choklad kalendrar till mig idag oxå...då frestas jag inte att äta up den andra som jag fick av mamma *hehe*Ska försöka va duktig & bara öppna en lucka om dagen i den =)

Nej nu ska jag kolla lite fler lägenheter, ha de najs!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0