Tid bokad

Har bokat tid nu, fick tid den 27 december dock så det är ett tag kvar tills dess.
Ringde först ett nummer och satt i telefonkö sen när man väl kommer fram så säger dom nej men du måste ringa till ett annat ställe så fick man sitta i telefon kö där ett tag *suck*

Dom ringde i morse från banken som jag ska ta lån på och sa att det var ok så nu ska jag bara bestämma tid med mäklaren så vi möts på banken så allt blir fixat =) Snart dax *haha* Ja jag vet jag tjatar som fasiken men jag e så himla glad över det här *hehe*

Tänkte diska idag men jag orkar faktiskt inte, känner mig helt hängig och har inte alls nån ork eller lust. Ska bara hoppa in i duschen senare och sen e det jobb igen som gäller...

Nu ska jag öppna mina 3 chocklad jul kalendrar =D

Det ni ville säga
Postat av: Tess

haha nej allt annat e ju sååå mkt roligare än o diska, säg som de är ;) haha

2007-12-12 @ 17:36:56

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0