Täppt som fasiken i näsan

Riktigt täppt i näsan e jag nu & jobbigt som fan e det. Speciellt när man vaknar upp av att man e täppt i näsan för man e ju helt sån bläää i munnen dax att borsta gaddarna typ *hehe*

Har precis pratat med brogripen & kommer inte bli av med lägenheten förrän tidigast i februari men ja det skulle ju inte varit förrän i mars annars så jag e tacksam för all hjälp jag får ju. Har iaf lämnat person uppgifter om på 3 stycke olika som är intresserade av att ta över min lägenhet så får se vem dom väljer om det blir någon utav dom över huvud taget :S

Kommer få nytt schema på jobb & det e väl sådär men det funkar, blir mindre dagar att jobba så det e iaf positivt & inga lååånga helger blir bara lördag söndag istället för fredag lördag söndag men blir tyvärr varannan helg man ska jobba istället för var tredje men jag överlever nog *hehe*

image36

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Tack som attan för din kommentar i min blogg. :)

2007-12-11 @ 11:26:58
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0