Sol tajm

Ska snart ner till Meddo & sola, känns som om det e dax nu för färgen sen i sommras är ju borta & jag hatar att va blek, känner mig så grå & trist då vilket inte alls speglar min personlighet *haha*

Ska ta upp flytt lådorna från källaren sen oxå så att jag kan börja packa. Inte alls långt kvar nu ju & jag börjar bli riktigt nervös, längtar sjukt mycket iaf. Ska bli skönt att få komma hem till mitt älskade Helsingborg =)

Handpenningen har kommit in nu till hon jag köper lägenheten av & resten av lånet håller på att fixas med för fullt så snart e allt klappat & klart *happy*

Ska jobba hela helgen men får sluta mycket tidigare på fredag än vad jag skulle gjort & så fårjag börja senare på lördagen oxå. Varför??? Jo för vi ska ha firma fest på fredag *hehe* Bowla & äta god mat i bowlinghallen i Helsingborg. Kommer nog bli grymt skoj alltså, älskar att bowla och det va riktigt längesen jag gjorde det sist =P

Dax att dra iväg & steka mig *haha*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0