Shiva chandra

Azzå vilken underbar fest...så jebbla bra så det egentligen inte finns ord att beskriva det,riktigt jävla nöjd e jag iaf =)
Tessan & Varga åkte hem tidigare men jag ville inte hem så jag stannade kvar, kände ändå en himla massa som va på festen så jag åkte ju hem med dom istället när det va dax att åka hem.

Shit vad jag har sovit idag....dansade ju hela natten...kunde verkligen inte sluta för det va sjuuukt bra. När vi åkte hem i morse satt jag t.o.m & somnade på tåget *haha* Snacka om färdig :P Det va bara direkt hem & decka som fasiken i sängen. Har sovit hela dagen fram till för en timmer sen typ.

Åhhh...vill bara tillbaka till festen & dansa mer, ångrar verkligen inte att jag stack dit & e evigt tacksam till Therese som ville följa med dit =)

Nu ska jag äta lite & kolla på iRobot *hehe*

Det ni ville säga
Postat av: Yess

Haha men var inter så sällskapling så länge.. men annat blir de i Holland :) Wooohooo

2007-12-10 @ 18:05:19

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0