Saknar

Kom på en jätte bra tänke tyckte jag men tyvärr alldeles för sent, typiskt...finns inte mycket att göra åt det nu.
Får åka till minneslunden i morgon istället om jag orkar då...saknar pappa otroligt mycket idag
Mamma lilla e i stockholm & firar jul där och jag hatar när hon e långt borta, blir alltid helt ledsen och deppig då, riktigt skumt egentligen.
Men idag har vi pratat sådär 5 miljoner gånger med varandra redan så jag e på ganska bra humör ändå ;)

Ska snart ta ett bad tänkte jag, har inte gjort det på riktigt länge & nu har jag ändå lite tid över så varför inte lixom =)
Hem till mamma sen en runda till & mata katterna. Har redan varit där 1 gång idag när jag hade lunch men dom behöver lite till. Åt några av mina kåldolmar som mamma hade gjort till mig & ställt i kylen, svajn gott azzå.

Crombar ikväll med Tessan & förhoppningsvis Helena oxå. Kommer nog bli skoj som tusan speciellt om alla 3 e där *haha*
Inget julfirande för mig nej jag vet....tycker inte om julen...det är deppigt med julen & bara massa dumt hittepå ju...låtsas grejs. Kalla mig Grinchen *mohahah*


Foten känns bättre idag, får hoppas jag inte trampar fel ikväll igen bara för då lär jag nog inte kunna gå alls *haha*


Snart flyttdax för mig *mega happy* 10 dagar kvar bara tills jag får nycklen & jag kan börja flytta in. Helt underbart kommer det att bli azzå. Ska ut på jakt efter en tapet till ena väggen oxå & lite annat smått & gott =)


Nej nu e det bad tajm, ha det najs!


Det ni ville säga
Postat av: Tessan

Min lilla Grinch :) tack för igår... usch hatar de här, kan fan inte sova länge när jag druckit.. uppe o käkar mat som johan lagade till när vi kom hem.. haha... Försöka sova mer.. Men iaf.. tacl för igår älskling!

2007-12-25 @ 10:05:15

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0