Rubrik

Kommer fan inte på nån rubrika azzå.
Gårdagen va helt underbar som hela denna veckan har varit. Slog rekord på jobbet...68 lapp *haha* sen fick jag sluta tidigare för att jag varit så duktig och då va det snabbt hem & göra ve sig sen in till HBG igen och festa med Tessan :P
Hade iaf svin kul, fick ett litet ryck sen på natten och drog på mitt håll, typiskt "michella ryck"...sorry att jag lämna dig Tessan men du va ju inte själv iaf.
Slutet på denna utekvällen va klart bäst men tänker inte avslöja nått om det här :P

Jobbar idag oxå....e bara hemma för att ge kattorna lide mad *hehe* Så gick jag in på nätet och tänkte kolla lite och så blev jag skit sne för en sak som jag läste.
Azzå hatar när folk säger eller skriver saker som gör att jag hamnar i kläm eller så att jag blir ovän med någon. Jag har lixom inte gjort ett skit denna gången.
Omoget iaf att använda liknande namn som nån annan har bara för att göra så att andra blir misstänkta. Lämna för fan min familj ifred.
Nu ska jag jobba vidare till tio =( Sen blir det myskväll ikväll i soffan =)

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

menar du de som stod i galleriet eller

2007-12-02 @ 21:04:08

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0