Pigg igen =)

Nu va man pigg igen *haha* Sällan men det e ju bara för att man jobbar sånna här knepiga tider och så har jag typ sovit i ett dygn innan *haha* Älskar att sova =D

Läste Helenas blogg & fick mig en liten tankeställare....vänner kommer alldelse för lätt i kläm & sen har hon rätt i att det hela e bara onödigt. Tänker därför göra allt för att lägga ner det här nu, känns inte som jag vill va kvar i den här snurran längre...börjar bli trött på det...ganska ordentligt faktiskt.

Hade tänkt ta det lungt nästa helg & börja packa ner mina saker...mindre än 1 månad kvar nu tills jag flyttar ju, 3januari närmare bestämt =) Fick mitt kontrakt idag, riktigt överlycklig & vill ha januari NU *haha*
Får dock se hur det blir till helgen, om jag nu tar det lugnt eller inte för där e redan 3 olika som frågat om man ska med på fest så börjar fan bli sugen nu på att festa till helgen men som sagt....får se, det e ju bara måndag nu =P

I morgon ska jag ringa till Brogripen & snacka lite med dom så jag blir av med min nuvarande lägenhet snabbt & lätt förhoppningsvis, har j redan 3 stycken som e intresserade av lägenheten och alla vill ha den direkt, får se vem eller vilka Brogripen godkänner bara.

Nu har katterna här hemma fått flipp *asg* Springer runt som två hårbollar och jagar varandra som attan. Får sinne på dom ibland när dom håller på, speciellt när dom sätter igång tidigt på morgonkvisten finns inte mycket man kan göra då heller mer än att stänga till dörren & hoppas på att dom snart ska sluta *hehe*

Nej nu ska jag hoppa i säng & tänka på lite grajjor sen ska jag sova och drömma gott förhoppningsvis ;)



Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0