Pausar

Håller på & packar för fullt men tog en liten paus nu.
Kan inte fatta att om en vecka så bor jag i min nya alldeles egna lägenhet, helt underbart.
Vilken skön känsla att kunna köpa nått själv utan att behöva nån annans hjälp, det e det som kallas frihet & självständighet b.la =)

"my dream is to fly over the rainbow, so high"

Tvättar för fullt oxå så att jag kan packa ner de mesta av käderna. Ska bara lägga undan lite kläder som jag behöver under veckan resten ska packas packas packas *hehe*
Ska gå loss på badrummet snart oxå, kommer nog gå ganska snabbt iofs för man har ju inte allt för mycket saker där.

"if you got love for me i got love for you
if u dont fuck whit me I wont fuck whit u"


Skule kolla på bio innan idag med Mario men när filmen startar så e det svenskt tal vilket det inte skulle va enligt informationen som vi fått så jag & även fler i bio sallongen gick ut  & klaga. Det visade sig att det va fel annonserat, riktigt störigt men det löste sig för vi fick nya biljetter till föreställningen ikväll så det blir BeeMovie ändå =P

"I don't wanna let you go, but I have to let you go, I can't let you go"

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0