Ny vecka

Så ja veckan innan julen e man inne på nu då....inte för att jag ser fram emot julen precis men ja...
Ska till Ullared på torsdag igen *haha* Fan andra gången inom en månad som jag e där =P
Kul att gå runt & titta ju, glömde bort hela nedre våningen sist ju så nu kan jag ta igen det *haha*
Ska dit med Hilajna & 2 andra, road tripp *haha* Som jag älskar det.
Åker nog runt 7 tiden på morgonen.

Onsdag ska uno fixa med min bil lite...behöver byta lampor på höger sida & byta däck :S Helt sen e man med allt som vanligt men nu blir det iaf gjort denna veckan.

Har hållt på & tvättat lite idag så jag slipper ta allt på en gång tänkte jag men det va inte så myckte tvätt som det först såg ut att vara, nog bara för att täckena tar så stor plats. Har iaf bara täckena kvar nu att tvätta & dom tar jag på onsdag tänkte jag...intresse pil va *haha*

Åhh...vet inte vad jag ska göra & i så fall hur jag ska göra :S Blir knäpp av alla tankar & känslor...kan man inte sluta känna bara?? Hade fan varit lättare för då hade man inte behövt tänka på det heller *hehe* Jag med mina bra ideer =P Jaja...får se vad som händer....kanske kan göra ett nyårs löfte av det *haha*


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0