Mys med Sassa

Hade en helmysig kväll igår med Sassa =)
Stack först till Tress & käkade lite god mat, riktigt smarrigt sen blev det lite alko på det *haha* Tress stängde vid tio så då drog vi hem till mig & fortsatte dricka lite och snackade massa skit. Riktigt kul va det. Till slut deckade vi båda på min soffa *hehe*

Har varit på banken idag & fixat med låne löfte så nu hoppas jag på det bästa, fan håll tummarna nu ffs.
Kommer fan böla om det inte går som jag vill, måste fan komma härifrån nu snart innan jag får psyk spel.

Har helt tappat humöret idag...eller innan idag va det ganska bra men nu framåt kvällen så har mitt humör försvunnit helt, fattar inte varför...eller jo jag tror det är en blandning av olika saker men skit störig...jag som varit så jebbla glad hur länge som helst så nu idag känner jag bara att jag kokar inombords. Hoppas det e över till i morgon...

Mamma hade inbrott i sitt hus igår men dom tog inget....dom blev nog rädda när larmet gick....dom hade slått sönder larmet  dock så det fick komma en larmkille och sätta dit ett nytt och så va glasmästaren där och satte i rutan igen som dom hade plockat ut...idioter iaf.

Nej...soffan nu sen nanna för jag ska upp tidigt i morgon och jobba =( Börjar redan klockan 6 på morgonen...som jag hatar det *blö*

Det ni ville säga
Postat av: Sassa

det var riktigt nice gumman!! tack:) love ya!

2007-12-05 @ 14:03:51

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0