Mördbulltad

Känner mig helt misshandlad *haha* Har fan ont i hela kroppen & huvudet ska vi inte snacka om, ont som fan & snurrig som in i bomben men va fan det man inte dör av det härdar en ;)

Snart dax för jobb igen vilket inte känns så lockande med tanke på hur jag mår nu, har fått i mig lite frulle iaf vilket inte va så lätt eftersom jag inte mår bra & då har man ingen vidare matlust men jag måste fan äta e så himla dålig på det annars.

Har iaf haft en helt underbar vecka än så länge, älskar mitt liv alltså. Mår så himla bra hela tiden och alla underbara människor som man umgås med gör det bara ÄNNU BÄTTRE.

Mamma & Uno va tvungen att avliva deras ena katt igår :'( Hon hade fått inflamation i tänderna & dom va inte säkra på hur lång det spridit sig. Ran blod ur munnen på henne hela tiden & hon hade inte ätit på flera dagar. Veterinären sa att hon va alldeles för svag för att klara av en operation, lilla Misan, jag har ju oxå väst upp med henne i några år när jag bodde hemma i Mörarp så jag blev jätte ledsen men vet att det va bäst så för henne. Hon va lixom 18 år typ vilket är riktigt gammalt när man sen räknar om det i kattår
Stackars Smile, den andra katten...han kommer va helt ensam nu ju & jätte ledsen *usch* Blir så ledsen när det e nått med djur, är grymt svag för djur och det går rätt in i hjärtat på en ju.

Nu ska jag iväg till Rebecka en runda innan jobb & dricka kaffe. Hoppas mitt huvud piggnar till annars vetifan hur jag ska palla jobba hela dagen om jag mår så här dåligt :S


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0