Lugnt idag

Ja idag har jag inte gjort allt för mycket... Sov ju mega länge idag, gick upp vid fyra & gjorde ve mig snabbt som attan för att sen sticka till Mörarp & äta middag hemma hos mamma & Uno.
Lite mys pys, inte så ofta man har familje träffar precis =P
Va där i några timmar sen va det raka vägen hem igen och slappa som sadan *hehe*
Är mega slut idag, känns som om jag har festat för mycket på senaste tiden så min kropp vill nog att jag tar det lite lungt *haha*
Ska borsta tänderna nu snart & hoppa ner i sängen, är så otroligt trött & har varit det hela dagen.

I morgon blir det bio igen *haha* Jag & Mario ska kolla på BEE MOVIE, den verkar fan skit rolig *asg* Sånna film nördar har vi blivit, nä skoja bara =P
Ska slappa en himla massa i morgon oxå hade jag planerat men måste även packa här hemma, flyttar ju nästa vecka & jag har en del grejer. Fattar inte va fan allt kommer ifrån typ eller hur jag har lyckats sammla ihop så mycket saker redan & ändå så rensa jag bort ganska mycket när jag flyttade hit till Ängelholm....jag e fan sanslös *hehe*

Måste städa i morgon oxå....natti

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0