Julen e över

Gick ganska smärtfritt ju *haha*
Hade sjukt roligt igår på crombar, tusen tack till crew som fixade det här & ja till alla andra som va där.
När dom stängde klockan 3 så ville vi in på tempel men dom släppt bara in de som redan hade stämpel för dom skulle stänga klockan 4 så då tänkte vi att mat hade varit gott som fan men allt va ju stängt.
Då kommer nån på den briljanta iden att vi ska tura så kan vi äta på båten, sagt & gjort....tjugo i fyra på natten tar vi båten till helsingör & sen tillbaka igen *haha* Så jävla kul & riktigt skadat =P
Sen va det nanne dax & det va en toppen avslutning ju p.ga en viss andledning som jag inte tänker skriva här *haha*

Gick inte upp förrän 2 på dagen idag, älskar att sova ju.
Körde till Mörarp för att mata mammas katter & sen in till stan (Helsingborg) för att gå på bio med Mario. Riktigt trevlig dag har det varit faktiskt.
Tråkigt nog ska jag jobba i morgon så det blir inget festande för mig idag men det är nog bara bra för mig, har nog festat lide för mycket på sista tiden =P
Nu kallar sängen så jag pallar upp i morgon bitti *snark*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0