Ja jevlar

Shit vilken kväll igår, hade sjukt roligt alltså *haha*
Stackars Sassa räka gå rätt in i en stolpe & som jag garva, såg skit roligt ut men tyckte ändå lite synd om henne.
Har sovit hela dagen idag för att vila upp mig så att jag ska palla festa idag oxå för det blir ju hela natten i Köpenhamn.
Tessan ringde för en liten stund sen & piggade upp trötta majje, riktigt bra så nu e det dusch & sånna grejer som kallar sen e det avfärd till Helsingborg för att förfesta litta och därefter blir det Köpenhamn ju =P
Fett nice kommer det att bli alltså *hihi*
Nyår är fixat oxå...det blev det igår....blev inbjuden på fest då men jag jobbar först hela dagen så får se när jag kommer dit i så fall =) Slipper dock ha ångest för att komma på vad man ska göra iaf *hehe*
Nej nu har jag inte mer tid måste fixa till mig snabbt

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0