Honda CRV

Har fått låna mamma & Unos bil för Uno ska byta däck på min bil. skulle ha gjort det idag men det blev lite krångel så därför får jag låna deras bil till i morgon *mega happy* Älskar den bilen, den e sååå himla skön att köra och man känner sig skit stor bara för man sitter så högt upp *haha*

Har precis hämtat Sassa på knutpunkten, hon kom hem från Prag idag. Som jag har saknat henne & ändå har hon bara varit borta sen i söndags. Hon har haft hemlängtan som fan men jag förstår henne, inte så konstigt när det bara va massa tråkmånsar med typ =P

Nu ska jag iväg & sola igen...lite längre idag dock för det igår va ju värdelöst. Hoppas dom har fixat det starkaste solariet idag så jag kan sola där.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0