Hjärnsläpp

Verkligen...jag e ju helt yr i huvudet. Hade helt snurrat till det ang. lånet till lägenheten & sånt så jag hade fått för mig helt fel...typiskt mig för  jag e så virrig i skallen.
Ringde mäklaren i morse & förklarade och sen fick jag ringa till banken och hon skulle sätta igång med allt direkt och även hon ringa min mäklare..shit förvirrat & lilla jag får fan värsta paniken i sånna här tillfällen men det löser sig det vet jag men just när det händer så har jag PANIK *haha*

Har faktiskt varit duktig nu i morse & diskat upp + damsugit lite oxå för jag fick fan spel på smulorna på golvet. Mår dåligt när det e smuttsigt men sen e jag ofta för lat för att göra nått åt det så det blir en ond cirkel typ.
Har fortfarande ingen påse i damsugaren dock men det funka ändå, måste nog snart köpa påsar men jag vet inte vilka det ska va till ju.

I morgon vid den här tiden e jag i tyskland *hihi* Riktigt kul....eller ja...det e väll bara jag & Helena som tycker det e kul men ändå =P Lite alko blir det ju då att man inhandlar....eller kanske mycket =D Sen e det fest *haha*

Nej nu måste jag äta nått...hmm...nudlar lockar faktiskt...ha det najs..byE


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0