Hängig & trött

Blöö....börjar nog bli sjuk känns det som =( Hatar att va sjuk *suck* Vist det gör antagligen alla iofs.
Har sovit sen igår morse & igår kväll när jag vakna så va jag helt genomblöt, kände som om någon hade doppat mig i en pool eller nått =S

Har ont i hela kroppen nu oxå, riktigt svin jobbigt & halsen börjar krångla...hoppas det går över igen så att det inte blir värre...ska stoppa i mig lite panodil innan jag drar till jobb. Har iaf ingen feber...ÄN...hoppas jag slipper det.

Har nog dansat mig till träningsvärk iaf  *haha* men det e riktigt gött, skönt när man kan flippa ut så där utan att behöva bry sig, det bästa e ju när någon annan stör sig *haha* Då har man lyckats iaf =P

Usch...måste palla mig in i duschen nu & sen e det jobb som gäller. Ska ta tåget till HBG för bilen står ju på söderpunkten, hatar tåg azzå.
Ska fixa med lån till lägenheten idag så det e helt klart =) E så happy, min, min bara MIN *asg*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0