Godmorgon Sverige



Äntligen fredag *haha* Ska dock snart jobba, inte så kul men helgen kommer bli grymt rolig =)
Idag e det fest med Sassa som gäller efter jobb och vi har alltid så sjukt roligt tillsammans så jag e säker på att det blir skit skoj. Fick lov att gå 1 timme tidigare från jobb så det inte blir så himla sent. Slutar egentligen tolv ju och då blir man så stressad om man ska hinna ut & så.

Ska få nytt schema snart på jobb, chefen har skrivit om schemat helt för alla för vi ska ha en till fast tjänst...längtat skit mycket. Hoppas & tror det blir ett bra schema för chefen brukar va bra på att fixa & trixa =)
Har gått med samma tider i 2 år och jag behöver lite förändring annars tröttnar jag så detta kom riktigt lägligt.

Lördag e det Shiva Chandra som gäller *weeiiii* Fatta som jag längtat och min älsklings pälsklin Tessan ska följa med, trodde fan inte hon mena allvar först men jovisst hon ska banimej med *haha* Som det ska dansas :P

Har drömt en massa saker i natt b.la att jag hämtade hem min hund som jag haft & han va fortfarande liten...åhh...saknar honom fortfarande & detr va över 1 år sen jag lämnade bort honom =( Världens finaste hund någonsin & den mest underbara hunden som finns, saknaden är fortfarande otoligt stor....
Drömde om en annan person oxå riktigt fin dröm eller vad man ska säga (lät helt mesigt men ja...) men fan sen när jag vakna så blev jag bara sne *haha*

Nej nu måste jag göra ve mig för jobb, hoppas dagen går snabbt :P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0