Gick ju bra....

Jag som inte skulle festa idag...men folk frågar & tjatar och man blir ju mega sugen då *haha* klart man ställer upp för sina vänner tänker man....


....hur slutar det sen då....jo lilla michellan e ju den som e kvar i slutet *asg* Har man väl fått igång mig så vet jag fan inte var strömbrytaren sitter *haha*

Massa fylle snack från majje nu *hihi* Ska nog krypa ner i sängen nu om jag kan slita mig från min kärlek......
......min data då azzå *haha* Sämt humor har jag, borde inte ens få kallas humor men jag har kul iaf  =P


MAJJE......tycker fan du e ball...synd att det e så fram & tillbaka hela tiden...du vet säkert vem du e & ni andra som vet att det inte e ni....fråga inte så e ni snälla låt det va!

Det ni ville säga
Postat av: Annsingen

Ha en underbar lördag!

2007-12-29 @ 06:46:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Tess

Hahaha, blev jag förvånad ? ;) hahahaha... FYLLOOOO! Älskar dig babe!

2007-12-29 @ 10:45:46

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0