Firma fest

Igår va det firma fest. Bowlade & åt i bowlinghallen i Helsingborg. Riktigt skoj va det, vi e ett himla bra gäng azzå.
Jag va på G som vanligt men eftersom vi började dricka så tidigt & jag hade inte ätit nått på hela dagen innan vi började dricka så blev man nog lite för fuller *haha* Men jag mår faktiskt bra idag ändå vilket e riktigt gött.

Jobbar till nio ikväll, e bara hemma på rast nu, katterna behövde ju mat oxå.
Blir nog en lugn kväll ikväll, ska jobba i morgon oxå + jag behöver nog ta det lite lungt =P

Ska jobba på julafton oxå, bra betalt ju =P Bytade ju pass med en kollega så att jag får va ledig dan efter nyår. Vill verkligen inte jobba då men julafton jobbar jag gärna på för jag firar ändå inte jul. Bojkottar det helt å hållet. Funderar på att gå på kinaresturang på julafton, undra om dom har öppet då *hehe*
Nej nu måste jag jobba vidare, hörs kanske sen =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Sist var det tacos, nu är de kinamad ? :) ahah du är UNDERBAR gumman.. ;) Nu har jag kört igång min blogg också ;)

2007-12-22 @ 17:49:14

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0