Den e min =)

YESSSSS......nu e den min *hihi* Riktigt glad e jag idag oxå.
Har skrivit kontrakt idag på lägenheten som jag ska köpa oh jag längtar så himla mycket tills jag ska flytta...mindre än 1 månad kvar ju....3:e januari e det flytt dax för mig.
Bort från Bruksgatan i Ängelholm ska jag då och flytta in på Ättekullagatan i Helsingborg *weeiii*
Snacka om att jag e världens lyckligaste *haha* Firar det lite nu ikväll med lite cider *asg* Men ska väll snart nanna för det e jobb i morgon igen.

Utgång i morgon efter jobb dock med Sassa gumman :P och lördag e det ut med Tessan som gäller *hehe*
Lilla Hilajna pratade jag precis med, träffade henne innan idag oxå, ja, igår oxå för den delen...då va vi på väla men köpte inget där...blev bara fika men det va riktigt svajjn gott *haha*

Livet  så himla underbart, sjukt nice att leva =)

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Jaa, den fikan var fanimig god. Fler sådana tack. :)

2007-12-07 @ 09:15:24
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0