Blogg igen *haha*

Så nu har jag tagit hand om lite vuxen grejer som man måste göra ibland *haha* Nä men har betalt räkningarna & så har jag fixat med hem telen så att jag får mitt abonnemang flyttat och så får jag nytt nummer...igen
Men jag e nöjd som attan ändå för det blev ett ganska lätt nummer =)
Ska bara avsluta elen sen oxå, dom va p lunch nu så jag fick ringa efter 1 sa hon i växlen.

Har betalt alla räkningar nu som sagt & inte blev det mycket kvar men inte så konstigt för jag har massa extra utgifter denna månaden, så e det alltid med december typ men jag har lite besparingar så jag klarar mig enkelt ändå och så har jag min underbara mamma som hjälper mig med första betalningen av hyran på Ättekulla.
Världens bästa mamma har jag så e det bara =P

Kommer bli såååå fint i min nya lägenhet, har redan en himla massa ideér & tankar om hur jag ska göra. Det kommer iaf komma upp en fond vägg ska bara hitta en tapet som jag vill ha, nån snygg struktur tapet men inget mörkt, det ska va ljust & fint.
I köket sitter redan en mega fin tapet som fond vägg & där ska jag så småningom ha ett annat bord men det e sånt som jag får ta efter hand. Kul att kunna göra lite mer med sin lägenhet oxå och sen själv få ut av det i slutänden =)
Måste måla om i min garderob oxå...nu tänker säkert många "men lönt, där e ju ändå ingen & glor" men e det nått jag e petig med så e det min garderob.

Azzå det är bara massa positivta saker med att flytta in i den lägenheten, kommer ha pizzeria & närbutik precis bredvid mig, riktigt skönt så slipper man gå så långt och köper man pizza & vill ha med den hem så hinner den inte bli kall, suveränt azzå *haha*
En hel drös med småsaker men det e de små sakerna som gör stor betydelse =)

Nej nu börjar det bli lite bråttom har ju inte packat ner nått som jag ska ha med mig till jobb så det får jag nog ta & göra nu =P
Ha det najs PKH

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Nej denna helgen är väl verkligen kalasbra för dig. Och på måndag - tro det eller ej. SES VI IGEN. :)

2007-12-21 @ 14:35:38
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0